Ben je net begonnen met een trainingsschema en ben je op zoek naar een aangepast plan voor je voeding? Ben je een ervaren rot in de fitness maar heb je nood aan een nieuw fitness eetschema? In de sportschool kun je vaak advies krijgen van een professionele medewerker, die je daarnaast ook wat voedingstips kan geven. Maar als je echt op zoek bent naar gespecialiseerd advies dan kun je beter beroep doen op een personal trainer en een diëtist. Je fitness eetschema zal er anders uitzien als je van plan bent om die overtollige kilootjes kwijt te raken of als je graag meer spiermassa wilt opbouwen. Een personal trainer staat je bij tijdens het trainen, maar kan je ook helpen om een evenwichtig voedingspatroon op te stellen waarmee je gewicht kunt verliezen. Ga langs bij een diëtist om een op maat gemaakt voedingsschema te laten opmaken waarmee je voor goed je ideale gewicht kunt behouden. Meestal zal dat bestaan uit een gezond ontbijt, een lichte lunch en een avondmaaltijd met veel groenten. Dit alles wordt aangevuld met enkele gezonde tussendoortjes. Is het echter je doel om meer spiermassa op te bouwen? Dan is het nodig om voldoende eiwitten via je maaltijden naar binnen te krijgen. Eiwitten of proteïnen zijn namelijk essentieel bij de vorming van spierweefsel. Ook hierbij kan een diëtist je helpen!

Vraag professionele hulp bij het samenstellen van een fitness eetschema

(Visited 31 times, 1 visits today)